Κανόνες Διαδικτυακού Παιχνιδιού

Δομή διαδικτυακού παιχνιδιού
Αγαπητοί μας φίλοι.
Στο συμπλήρωμα των 20 χρόνων του κυνηγιού του θησαυρού του
Δήμου Μυλοποτάμου, θεωρώντας ότι όλες οι ομάδες που συμμετέχουν
σε αυτό αποτελούν μια κοινή παρέα, σκεφτήκαμε ότι δικαίωμα στην
δημιουργία του διαδικτυακού παιχνιδιού να έχουν όλες οι ομάδες που
συμμετέχουν στο 19 ο κυνήγι θησαυρού.
Για το σκοπό αυτό όλες οι ομάδες θα συμμετέχουν στο παιχνίδι με το
γρίφο τους που θα παραδώσουν μέσω e-mail στους διοργανωτές έως
την Τετάρτη 11-01-23 . Όλες οι ομάδες καθίστανται υπεύθυνες για την
μυστικότητα, εχεμύθεια και εγκυρότητα του γρίφου τους. Το παιχνίδι
είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει την Τετάρτη 18-01-2023 μέσα
από την συχνότητα του ΤΑΛΩΣ FM. Θα έχει διάρκεια 8 ημερών μέσω
τεσσάρων συνολικά εκπομπών.

[Α-Τετάρτη 18-01-23, Β- Σάββατο 21-01-
23, Γ-Δευτέρα 23-01-23, Δ-Τετάρτη 25-01-23]


Στις τρεις πρώτες εκπομπές θα συμμετέχουν εκπρόσωποι των ομάδων
μαζί με εκπροσώπους των διοργανωτών. Κάθε ομάδα θα έχει μισή ώρα
στην διάθεση της για να αναλύσει τα ζητούμενα του μελλοντικού παιχνιδιού, να υποβάλει τις προτάσεις περί αυτού και να κάνει μια
μικρή αναδρομή στα 20 χρόνια του θεσμού. Παράλληλα στο μισάωρο
αυτό θα παίζει διαδικτυακά ο γρίφος της. Εξυπακούεται ότι στο γρίφο
αυτόν που έχει δώσει η εκάστοτε ομάδα δεν συμμετέχει στην λύση και
βαθμολόγηση του. Προβλεπόμενη διάρκεια των τριών πρώτων
εκπομπών θα είναι δύο ώρες έκαστη, ώστε να καλυφθούν χρονικά όλες
οι ομάδες. Η τέταρτη και τελευταία εκπομπή θα είναι των διοργανωτών,
θα έχει διάρκεια δύο ωρών και οι ομάδες θα διαγωνιστούν σε τέσσερεις
γρίφους ακόμα.
Έχουμε λοιπόν:
Τετάρτη 18-01-2023 : Boudalia , Αναμαζωξάρηδες,
Ανασκεπασμένοι
Σάββατο 21-01-2023 Απροσάρμοστοι, Άστα Βράστα,
Θαλασσοβρεγμένοι
Δευτέρα 23-01-2023 Κίτρα, Τρέχα Γύρευε,
Τσαχπινομπιρπιλιάρηδες, Χουμεριανοί Ιχνηλάτες
Τετάρτη 25-01-2023 Στραβά Κουλούκια.

Οι γρίφοι τόσο των ομάδων όσο και των διοργανωτών πρέπει να
οδηγούν σε λύση μέσα σε 15 λεπτά το πολύ καθώς μετά την παρέλευση
μισής ώρας ο γρίφος κλείνει για όλες τις ομάδες και παίζει ο επόμενος.
Σύνθετοι γρίφοι που απαιτούν απροσδιόριστο χρόνο λύσης, που
ενδέχεται να οδηγήσουν σε μη επίλυση τους και μηδενισμό των
υπόλοιπων ομάδων δεν γίνονται αποδεκτοί.
Όλοι οι γρίφοι των ομάδων θα πρέπει να οδηγούν σε σημεία παλιά ή
νέα, εκτός των ορίων των 7 χιλ. του παιχνιδιού και εντός των ορίων του
Δήμου Μυλοποτάμου. Οι γρίφοι της διοργανώτριας ομάδας έχουν
ελεύθερη επιλογή.


Κανόνες και βαθμολόγηση του διαδικτυακού παιχνιδιού.

  1. Απόλυτη εχεμύθεια και μυστικότητα από τις ομάδες για τον γρίφο
    τους.
  2. Ο χρόνος επίλυσης κάθε γρίφου ορίζεται αυστηρά σε 30 λεπτά. Μετά
    από την παρέλευση του χρόνου αυτού κλειδώνεται και παίζει ο
    επόμενος. Απαντήσεις που δίνονται εκτός του προκαθορισμένου
    χρόνου δεν γίνονται δεκτές.
  3. Κάθε ομάδα εντός της μισής ώρας έχει δικαίωμα για δύο μόνο
    απαντήσεις. Εφιστούμε ιδιαίτερη προσοχή και τεκμηρίωση στις
    απαντήσεις σας.
  4. Απαντήσεις οι ομάδες δίνουν μόνο από το προφίλ τους στο facebook
    που έχουν δηλώσει στη σελίδα στο facebook των διοργανωτών. Κάθε
    ομάδα θα στείλει μήνυμα για επιβεβαίωση μέχρι την Παρασκευή 16-12-
  5. Κάθε άλλη απάντηση μέσω οποιοδήποτε άλλου μέσου καθίσταται
    άκυρη και δεν λαμβάνεται υπόψη.
  6. Απαντήσεις στις λύσεις των γρίφων για τις ομάδες θα δίνονται άμεσα
    μέσω μηνύματος από τους διοργανωτές.
  7. Η πρώτη σωστή απάντηση βαθμολογείται με 20 πόντους, ενώ η
    δεύτερη με 15 Από κει και μετά η βαθμολογία ορίζεται από τον αριθμό
    των ομάδων. Δηλαδή αν οι ομάδες είναι π.χ 10 συνολικά η τρίτη
    απάντηση παίρνει 8 βαθμούς, η τέταρτη 7 κ.τ.λ. και η τελευταία 10 η
    μόλις 1 βαθμό.
  8. Νικήτρια ομάδα θεωρείται αυτή που έχει συγκεντρώσει την
    υψηλότερη βαθμολογία. Αν υπάρχει ισοβαθμία τότε νικήτρια ομάδα
    ανακηρύσσεται αυτή που έχει συγκεντρώσει τα περισσότερα 20ρια και
    αν υπάρχει εκ νέου ισόπαλο αποτέλεσμα λαμβάνετε η παρακάτω
    κλίμακα των 15 βαθμών κ.τ.λ.
  9. Τέλος επισημαίνουμε και πάλι την σημασία της απόλυτης εχεμύθειας
    από τις ομάδες για τους γρίφους τους, για την εγκυρότητα και το
    αδιάβλητο του παιχνιδιού. Αν παρατηρηθεί λήψη απάντησης που να
    προηγηθεί του γρίφου και να είναι σωστή, ο γρίφος αυτός αυτόματα
    ακυρώνεται και αντικαθίστανται αμέσως με νέο από τους διοργανωτές.
    Η ομάδα δε που έδωσε πρόωρη απάντηση μηδενίζεται στο γρίφο αυτό.

Δεν θέλουμε και δεν πρέπει για το κύρος του παιχνιδιού να βρεθούμε
στην δυσάρεστη θέση να ακυρώσουμε γρίφο και κάποια ομάδα για
τους λόγους που αναφέραμε.
Ευχόμαστε σε όλες τις ομάδες καλή επιτυχία και ένα δημιουργικό και
ανταγωνιστικό διαδικτυακό παιχνίδι.

Κοινοποιήστε και δείξτε μας την αγάπη σας: